اینجا : کانادا - ویندزور

برای خواندن پستهای من به آدرس زیر مراجعه کنین

اینجا : کانادا - ویندزور

برای خواندن پستهای من به آدرس زیر مراجعه کنین

آدرس جدید من در میهن بلاگ

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ق.ظ

     سلام دوستان جدید و انشالله قدیمی ، این یک پست ثابته برای اینکه آدرس جدیدم رو به اطلاع همه برسونم و شاید دوستان بلاگفایی عزیز قدیمم هم  که از سونامی اخیر بلاگفا صدمه خوردن پیدا کنم .


raahedovom.mihanblog.com


     دوستان جدید که منو نمیشناسن ، من به قول معروف " کانادایی - نویس " هستم . حدود شش ساله که به کانادا مهاجرت کردم و سیصد و اندی پست در مورد شهرمون " ویندزور " در استان انتاریو و در چهارصد کیلومتری تورنتو نوشتم . وبلاگ من شامل اخبار ویندزور ، آدرسهای مهم مراکز درمانی ، اداری ، خرید ، تفریحی و ..... این شهر ، مناسبات و جشنهای عمومی ، هنر و هنرمندان ویندزوری ، مراحل و چگونگی مهاجرت و تجربیات زندگی خودمون در کانادا ، توصیف فرهنگ و جامعه و ... ملت این طرف آب ، اصطلاحات و عبارات انگلیسی کانادایی و خیلی مسائل دیگه مربوط به کانادا و ویندزور و ما و مهاجرته . تمام پستهای خبری و اطلاعاتی در بقچه ای از خاطرات و به زبان عامیانه نوشته شده و همه به کمک ابر برچسبها قابل شناسایی هستن .


     این مدت ساکن بلاگفا بودم و علی رغم مصائب گهگاه ، مشکل بزرگی با این سرور نداشتم تا قطعی طولانی اخیرش . من خوشبختانه از بخش اعظم وبلاگم بک آپ داشتم و همینطور کپی و چرکنویس و نسخه های متعدد از نظرات خواننده هام ، اینه که بالاخره با مقداری زحمت میتونم وبلاگ جدیدی رو شکل بدم که شامل نوشته های قدیمم باشه . یک وبلاگ یدکی هم در پرشن بلاگ داشتم که بخشی از نوشته هام هم اونجا ذخیره بود . با انتقال تمام اینها تونستم این وبلاگ جدید رو راه بندازم . اگه انشالله خدا بخواد و بلاگفا دوباره راه اندازی بشه من یکی از این دو تا رو فعال میکنم و دومی رو به عنوان نسخۀ جایگزین نگه میدارم . فعلاً حدود نصف پستهام رو منتقل کردم ولی هنوز نیاز به " تعمیر " دارن چون در این اسباب کشی ، تمام عکسها و فیلمها و نظرها حذف  و کلمات انگلیسی در متون فارسی جا به جا شده بودن . تصحیح اینها خیلی زمان میبره و من به زحمت تا به حال نزدیک دویست پست جا به جا کردم ولی هنوز تمام نشده .


     اینجا رو ساختم که فعلاً بتونم آدرسم رو به دیگران اطلاع بدم اما بعدها با تغییر موضوع به وبلاگ اسطوره ها و ادیان باستانی که مدتها توی ذهنم بوده ، فعالترش میکنم .  الآن نمیدونم و انقدر درگیر انتقال پستهای بلاگفا به وبلاگ جدیدم  در میهن بلاگ هستم که مغزم درست کار نمیکنه . بعداً در موردش فکر میکنم . 


     قدم همگی سر چشم ، از باب شدن دوستیهای جدید به شدت استقبال میکنم . 

  • Raha Azadi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی